Тиждень безпеки в ДНЗ "Подолянчик" з 20.11.17 по 24.11.17

10.12.2017 00:00

Пропонуємо звіт тиждня безпеки

Метою проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності було поліпшення якості освітнього процесу з питань особистої безпеки та захисту життя дітей; пропаганда здорового та безпечного способу життя серед дітей та батьків; вироблення у дітей умінь та навичок щодо захисту свого життя і здоров’я під час надзвичайних ситуацій.


При підготовці до «Тижня безпеки дитини» було розроблено план заходів щодо навчання дітей правилам поведінки при виникненні надзвичайних подій, пожеж, травматизму у формі пізнавальних ігор, вікторин, конкурсів малюнків, бесід.

 

 

 

 

 

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності в ДНЗ «Подолянчик»                      

                      проводився за такими основними розділами:


День 1. Понеділок «День здоров’я».

День 2. Вівторок «Сам вдома».

День 3. Середа «Вогонь друг або ворог».

День 4. Четвер «Ми – пішоходи та пасажири».

День 5. П’ятниця «Екологознайки».

Під час  «Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності» в усіх вікових групах проведені різні форми роботи з дітьми:

тематичні заняття:

 «Грибна абетка», «Мандрівка до країни вітамінії», «Ми – дружні малюки», «Свої та чужі», «Якщо ти загубився в лісі», «Увага всім!»,  «У гостях у світлофора», «Обережно – незнайомець», «Вогонь злий і добрий», «Звідки беруться бруднулі?», «Небезпечні предмети», «Небезпечні домашні тварини»,  «У світі дорожнього руху», «Їстівні та отруйні гриби», «Хто такий незнайомець», «Веселий друг Світлофор», «Пригоди Колобка в лісі»,  «Небезпечні предмети побуту», «Будь обачним малюк, гостре не бери до рук», «Тварини наші друзі, але й у них буває поганий настрій»;

 тематичні розваги:

«Подорож до осіннього лісу» (фізк.), «Усмішка дарує радість», «Пожежники на навчанні», «Продовж та покажи» (обігрування ситуацій);

 цільові прогулянки:  до проїжджої частини;

 екскурсії: на кухню, в пральню, до стенду первинних засобів пожежегасіння ДНЗ, до пожежно-рятувальної частини;

моделювання ситуацій:

 «Загасимо вогонь піском», «З ким можна спілкуватися, а з ким - ні», «Безпека в природі», «Обережно, невідомий предмет», «Дитина загубилася»; читання тематичних творів дитячої художньої літератури та їх обговорення:  О.Берман «Пожежна машина», Л.Яковенко «Не грай сірниками», «І чому нічого не можна», В.Паронова «Підземний перехід», «Летять машини», Л.О.Шуваєва «Не жартуй з вогнем», Т.Пакалюк «Навіщо нам оті батьки», О.Кононенко «Весела подорож з братом до дідуся, або знайомство з дорожніми знаками», Г.Бойко «Сірничок», казка «Вовк і семеро козенят», казка «Котик і півник»;

 перегляд мультфільмів:

«Уроки безпеки», «Уроки тітоньки Сови», «Кицькин дім»;

 сюжетно - рольові ігри:

 «Водії», «Поліція», «Пожежники», «Лікарня», «Сім'я»;

 дидактичні ігри  з  безпеки життя:  «Безпечне – небезпечне», «Урятуй себе сам»,  «Що зайве?», «На що схоже?», «Добре - погано», «Знайди місце, де чатує небезпека», Допоможемо Незнайкові», «Що може трапитись, якщо…», «Будь уважним», «Червоний, жовтий, зелений», «Телефонна розмова», «Знайди правильний знак», «Оціни вчинок», «Вогонь – друг, вогонь – ворог», «Дорожні знаки», «Розкажи про своїх рідних», «Дарунки лісу»;

рухливі ігри-естафети:

«Автомобілі», «Пожежений-рятувальник», «Перша допомога», «Швидка допомога»;

Рухливі ігри:

«На риболовлі», «Рибалки та рибки», «Мисливці та зайці», «Знайди свій знак», «Кольорові автомобілі», «Їстівне-неїстівне»;

 бесіди (індивідуальні, групові та колективні):

«Про професію пожежника», «Що таке здоров’я?» «В здоровому тілі – здоровий дух»,  «Якщо ти загубився в лісі», «Які у калинки здорові намистинки», «Бездомні тварини», «Незнайомець на авто»,  «Які правила допоможуть запобігти пожежі», «Хто з чистотою дружить, той ніколи не тужить», «Небезпечні речі в руках дітей», «Свої - чужі», «Електроприлади, розетки, вимикачі», «Природа друг, коли ти її добре знаєш»;

 художньо- продуктивна  діяльність:

аплікація «Пожежа в лісі»,  малювання «Сірничок-язичок», «Дощ іде – ростуть гриби», «Пожежна машина», «Пожежа в лісі»,  «Світлофор», ліплення «Світлофор», «Грибочки»,  розфарбовування небезпечних ситуацій «Обережно – незнайомець», складання цілого з частин «Автобус», «Пожежна машина», «Гриби»;

 конструктивно-будівельні ігри:

 «Безпечні іграшки», «На вулицях міста», «Дорога для машин», «Наші менші друзі», «Гриб – грибок», «Пожежна частина» (ЛЕГО).         

Формування в дитини  дошкільного  віку  свідомої  безпечної  поведінки в довкіллі базується на позитивних прикладах у поведінці дорослих. Тому була проведена така робота з батьками: підготовлені та поповнені  папки-пересувки : «Азбука безпеки», «Малятко – здоров’ятко», «Правила для населення при загрозі та виникненні надзвичайних  ситуацій», «Природа – друг, природа – ворог»; підготовлені пам’ятки: «Звернення до батьків», «Попередження травматизму серед дітей», «Правила для населення під час виникнення та попередження надзвичайних ситуацій», «Гриби – не для дітей; проведено з батьками консультації та бесіди на теми: «Дитина та дорога», «Сам удома», «Зробимо свою квартиру безпечною», «Загальні дії при виникненні пожежі», «Діти і телевізор», «Попередження пожежі», «Отруйні гриби та ягоди», «Навчіть дитину бути обережною з незнайомцями», «Поведінка батьків – приклад для наслідування», «Спілкування дітей з тваринами», «Дошкільникам про транспорт».

 План основних заходів до Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності виконаний у повному обсязі та результативно. Діти усіх вікових груп отримали та закріпили достатньо знань, умінь і практичних навичок з безпеки життєдіяльності та на випадок екстремальної ситуації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—————

Назад