Вислови толерантності

12.12.2022 14:48

Толерантність – це гармонія багатоманітності.

Любов виникає з любові, коли хочу, щоб мене любили, я сам першим люблю.                       

Григорій Сковорода.

Світ – моя батьківщина, людство – моя родина. 

Хаїл Жибраї.

Толерантність – це те , що робить можливим досягнення миру і веде від культури війни до культури миру.

Я думаю ,що головне призначення людини на землі – творити добро, жити для людей .                                  

  Василь Яровенко

Яке призначення людини ? Бути нею 

Станіслав Єже Лєц

Щаслива людина та , яка дарує щастя іншим людям.

                                                                                          Дені Дідро

Людина яка робить інших щасливими , не може бути сама нещасною.

 Сааді.

Гідність людини полягає в тому, щоб любити  тих , хто її ображає.

  Марк Аврелій.

Привчи свій розум до сумніву, а серце до терпимості.   

Георг Ліхтенберг

Жодна зла людина , не буває щасливою

Ювенал.

Поведінка – це дзеркало, у якому кожен показує свою подобу.

Гете.

 

—————

Назад